شرکت جان وایلی و پسران (John Wiley & Sons) که به اختصار وایلی نیز نامیده می‌شود، ناشری بین‌المللی است که تخصصش چاپ عناوین آکادمیک می‌باشد. این شرکت محصولات بسیار متنوعی از قبیل کتاب، ژورنال و دایره‌المعارف را به صورت چاپی و الکترونیک منتشر می‌کند. علاوه‌براین، شرکت مذکور عرضه کننده‌ی محصولات و خدمات آنلاین و محتوای آموزشی و تحصیلی، برای دانشجویان لیسانس، فوق لیسانس و مقاطع بالاتر از آن نیز می‌باشد. بسیاری از مردم با نام مجموعه کتاب‌های «برای ساده‌لوح‌ها» (For dummies) آشنا هستند. این مجموعه تنها یکی از ده‌ها محصول این شرکت است.

پس از ادغام John Wiley و Blackwell، تمامی مقالات و کتب این دو ناشر بزرگ در محیط آنلاین Wiley Online Library ارائه می گردد.

بیشتر ژورنال‌ها در بخش Early View شامل مقالات تمام متن و با دقت بازبینی شده هستند که قبل از انتشار نسخه چاپی به صورت Online منتشر می‌شوند.

وایلی یکی از بزرگترین ناشران بین المللی کتاب و ژورنال های علمی در دنیا می باشد. پایگاه Wiley Online Library شامل متن کامل مقالات مجلات، آثار مرجع، کتابها و قابلیت لینک و اتصال به پایگاههای علمی دیگر می باشد که بسته به نیاز و زمینه کاری، کاربران می توانند از این پایگاه استفاده کنند

این ناشر با دسترسی به بیش از 2500 ژورنال با درجه علمی بسیار بالا و ارائه بیش از ۴ میلیون مقاله، 21000 کتاب آنلاین، صد ها پایگاه داده، پروتکل و آثار مرجع یکی از معتبرترین ناشرین الکترونیکی و بین المللی کتاب و ژورنال های علمی می باشد.

منابع موجود در Wiley online library عبارتنداز:

Journals .1

Journal Backfiles .2

Online books and book series .3

Online reference works .4

Wiley interdisciplinary reviews .5

Current protocols lab manuals .6

Medicine databases .7

Chemistry Databases .8

به طور کلی انتشارات وایلی یکی از معتبر ترین ناشرین آکادمیک دنیا است که تقریبا تمامی دانشگاه های معتبر بسته به رشته ها و سطح علمی خود با این ناشر در تعامل می باشند و امکان دسترسی و دانلود مهم ترین ژورنال ها و مقالات ISI این پایگاه را برای کاربران خود فراهم می آورند.

برای جستجوی مدارک و منابع در این پایگاه روش‌های زیادی ازجمله جستجوی ساده، جستجوی پیشرفته، مرور بر اساس موضوع منبع، مرور بر اساس حرف اول الفبای عنوان منبع و مرور بر اساس نوع منبع وجود دارد.

در قابلیت جستجوی ساده، کاربر کلیدواژه را در کادر مربوطه وارد کرده و از میان دو گزینه تمام محتویات (All Content) یا عنوان منبع (Publication Titles) یکی را انتخاب می‌کند.

در قابلیت جستجوی پیشرفته پایگاه وایلی می‌توان تعیین کرد که کلیدواژه یا کلیدواژه‌های موردنظر در کدام فیلد (عنوان منبع، عنوان مقاله، نویسنده، متن کامل، چکیده، افیلیشن نویسنده، کلیدواژه‌ها، مؤسسه پشتیبان مالی، ISBN، ISSN، شناسه دیجیتال مقاله و رفرنس‌ها) سرچ شوند. همچنین استفاده از عملگرهای منطقی AND، OR و NOT برای ترکیب یا تفریق کلیدواژه‌ها نیز وجود دارد. درنهایت می‌توان نتایج جستجو را بر اساس تاریخ محدود کرد.

در نهایت جهت دسترسی به این پایگاه معتبر ، میتوانید از سرویس ezAccess استفاده کنید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.