انتشارات اشپرینگر آلمانی قسمتی از springer nature است. این انتشارات دارای یک سازمان انتشاراتی است که به انتشار کتب چاپی، کتب الکترونیکی و مجلات علمی می‌پردازد. اشپرینگر یکی از معتبرترین انتشارات کتب آکادمیک است و موضوعات بسیار زیادی را تحت پوشش دارد. در صورتی که به دنبال کتاب خاصی هستید قطعا یکی از بهترین انتشارات برای یافتن آن، اشپرینگر است. موضوعات تحت پوشش این سازمان شامل علوم پایه، تکنولوژی، پزشکی، کسب و کار، حمل و نقل و معماری است. دفتر مرکزی این انتشارات در برلین آلمان قرار دارد. بیش از 168 هزار کتاب الکترونیک در 24 موضوع مختلف و به تعداد 1900 ژورنال در این انتشارات وجود دارد. آدرس سایت اصلی این انتشارات www.springer.com است.

انتشارات Springer  در سال 1842 توسط ژولیوس اشپرینگر در آلمان تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین ناشر کتب علمی به شمار می رود. این انتشارات همچنین دومین ناشر بزرگ ژورنال های علمی (پس از الزویر) بوده و در حوزه های مختلف علمی، فنی و پزشکی به نشر مقالات می پردازد.

پایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینك كه از محصولات این ناشر آلمانی می باشد از قوی ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه ی علوم ،فناوری و پزشكی (STM) محسوب می شود.

Springer Link یکی از بزرگترین و معتبرترین منابع اینترنتی در زمینه­ ی منابع علمی، فنی و پزشکی در دنیا می باشد. Springer Link   از سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به حال یک منبع اطلاعاتی برگزیده محققین در محافل، مؤسسات علمی و سایر مراکز علوم پایه می باشد. در سال 2016 این پایگاه 370 میلیون کاربر داشته است و همچنین 50 هزار مؤسسه اعم از دانشگاه، کتابخانه و مؤسسه تحقیقاتی اشترک این پایگاه را دریافت کرده ­اند.

Springer Link نوشتار های چاپی و الکترونیکی اشپرینگر ـ ورلاگ و همچنین فهرست در دست توسعه ­ای از ناشران ممتاز را به صورت متن کامل ارائه می نماید. این پایگاه لینک دسترسی به بیش از چهار میلیون مدرک را فراهم نموده است که شامل2113   نشریه می باشد که این نشریات توسط کارشناسان خبره کاملاً بررسی شده و یک فهرست در حال افزایش از مجموعه کتاب ها، که شامل بیش از  34565عنوان کتاب و همچنین 280 عنوان کتاب مرجع و نزدیک به 1062 عنوان کتاب های دوره ای در موضوعات زیر:

علوم شیمی ومواد، زمین شناسی و محیط زیست، علوم کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و جامعه شناسی و حقوق، مهندسی، ریاضیات و آمار، فیزیک و ستاره شناسی، بازرگانی و اقتصاد، معماری و طراحی و هنر، علوم رفتاری، علوم پزشکی زیستی و حیاتی، محاسبات پیشرفته و طراحی وب را فراهم می نماید.

جهت دسترسی به پایگاه Springer میتوانید از ezAccess استفاده کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.